dinsdag 25 september 2007

www.svenmallezie.tk

Efkes opgefrist

Ik wou al een tijdje www.svenmallezie.tk weer wat opfrissen, en nu is het er van gekomen. De bedoeling is dat op deze site wat basisinformatie te vinden is, en dat ik deze niet veel ga aanpassen. Onder andere sportmateriaal, gastenboek, enz zal je er op vinden. De dingen dus die niet veel moeten aangepast worden.
Voor up-to-date nieuws blijf ik met deze blog werken omdat dit nu eenmaal heel erg simpel is.
Aarzel niet om af en toe eens te reageren op een bericht. Dit kan je zonder registratie doen. Ook in het gastenboek op mijn gewone site mag je gerust iets schrijven (als ik er één gevonden heb dat aan mijn verwachtingen voldoet, tips altijd welkom :-)

2 opmerkingen:

Huub80 zei

tip: motigo.com
Ben ik wel content van, gastenboek ken ik wel niet.
gebruik het voor stats en binnenkort ook voor hun calender..


greetz!

Anoniem zei

Hey!

Helaas konden we geen e-mail adres op je blog vinden, vandaar dat we zo vrij zijn geweest om gebruik te maken van het reactiesysteem op je site. Onze excuses daarvoor.

Momenteel zijn we bezig met het adverteren van een video campagne voor Discovery Channel. Om die reden zijn we zeer geïnteresseerd in het kopen van een stukje advertentieruimte op jouw blog!

Het gaat om een coole video om het nieuwe seizoen van Ultimate Survival te promoten, het programma dat vanaf 10 oktober aanstaande van start zal gaan in Nederland.

Het is erg simpel om deze video op jouw blog te plaatsen en… daarvoor geld te ontvangen! Wij geven jou een standaard video om te plaatsen op jouw site en voor elke keer dat de video bekeken wordt verdien je $ 0,05. De campagne is reeds van start gegaan en de video is te downloaden via de volgende link:

http://console.unrulymedia.com/publisher/video/signup?xname=private

(Eerst dien je jezelf te registeren bij ons Wildfire Network – dit is gratis)

Geef een ons gil als je nog vragen hebt. We zouden je graag aan boord hebben voor het verspreiden van deze campagne.

Vriendelijke groeten,

Yvonne Smeets
Email: Yvonne@unrulymedia.com