zondag 23 september 2007

Fietsen inrijden

Dit weekend hebben we onze fietsen eens getest. Op zaterdag reden we langs de vaart naar Wondelgem, naar de papa van Helena... Lekkere pannenkoeken gegeten daar, en dan weer terug naar Astene. Een tochtje van 60km aan een mooi tempo. Mijn liefje kan serieus goe me nen velo rijden.. 'k Zal mogen opletten als ze 't eenmaal gewend is.

Zondag stond in Oudenaarde dan de Safety Jogger Classic op 't programma. Samen met Aaron en Bram een toerke van 110 km in de Vlaamse Ardennen en Henegouwen. Een mooi parcours, dat we deels niet deden wegens een lus die we vergaten te doen door de pijltjes niet te zien. Ik reed nog heen en terug naar Astene ook met de fiets waardoor ik een goeie 140km op de teller had. Niet slecht gereden dus. Deze week doe ik het nog even rustigaan (ook al hield de knie zich wel goed) om er daarna weer in te vliegen, richting een winter vol nieuwigheden)

Geen opmerkingen: