woensdag 19 september 2007

Alem

Mijn laatste wedstrijd dit seizoen...

Het was eigenlijk een twijfelgevalletje. Vrijdagavond naar Greet (kine) geweest, en de lichte pijn aan de knie die ik voelde bleek een ontstoken ligament te zijn. Aangezien het toch de laatste wedstrijd van het seizoen was mocht ik echter wel rijden, met het advies te stoppen van zodra ik iets van pijn voelde.
Voor de start in de opwarming ging het allemaal zonder problemen. Ik voelde me zelfs vrij sterk. In het begin van de race (de eerste 15km) kon ik perfect volgen, hoewel ze toch rond de 40 per uur reden. In ronde 4 werd er echter een aantal keer serieus versneld, waarbij ik toch steken begon te voelen in de knie. Ook mijn linkerkuit werd hierdoor een beetje gevoelloos, dus besloot ik na ronde 4 uit te stappen. Uiteindelijk houd ik wel een goed gevoel over aan Alem, aangezien ik voelde dat mijn "nieuwe levensstijl" wel al wat opbrengt.
Nu duiken we de winter in. Binnenkort komen mijn schaatsschoenen (en nog iets anders ook :) er aan) en dan kunnen we beginnen schaatsen. Iets helemaal anders, iets helemaal nieuw.. We zien wel wat het zal geven. Je kan het alvast hier ook volgen!!!

1 opmerking:

Huub80 zei

Humz, dat is minder.. maar volgend seizoen he.. ;o)

hou u goed, en voorzichtig met die schaatsen he :o)


succes deze winter!
Gij liever dan ikke.. :o)