zaterdag 22 september 2007

In 't nieuw!!!

Een nieuwe koersfiets voor mijn lieverd en mij...

Na (eigenlijk niet echt zo) lang wachten mocht ik gisteren mijn nieuwe koersfiets gaan halen. In Zwitserland deze zomer had ik in de afdalingen gemerkt dat mijn oude fiets zijn beste jaren wel had gehad. Daarom dus een nieuwe fiets :-)
Voor de liefhebbers hier de specificaties:
  • Alu-Carbon Specialized Allez Frameset
  • Campagnolo Veloce-groep 53-39 en 14-29
  • Campagnolo Vento wielen
  • Ritchey Comp stuur en stuurpen
  • VDO fietscomputer met hoogtemeter.


Specialized Allez Sven


Ook mijn liefje heeft sinds afgelopen week een koersfiets. Ook een Specialized Allez maar dan met Shimano onderdelen en een triple vooraan. Deze middag gaan we samen onze nieuwe aanwinsten eens testen. Een gezellig ritje langs de vaart dus...

Specialized Allez Helena

2 opmerkingen:

Huub80 zei

proficiat!
ziet er vree vet uit!!
zou ik ook wel willen, maar dat kost zo'n boel geld en ik zie dat al gebeuren dat ik die dan niet ga gebruiken en al..

alle, geniet ervan!
en deze zomer willen we de trainingen wel van zien he int skeeleren! ;o)


greetz!

Sven Mallezie zei

Hopelijk kan ik de trainingen dervan deze winter al merken op de schaatsen :-)
Alleszins een goed machien, het eerste ritje zit erop..