zaterdag 11 augustus 2007

Zandvoorde dag 1

Dit weekend rijd ik de driedaagse van Zandvoorde. De zwaarste pistekoers die we hier in Belgiƫ hebben.

Vandaag stond de 1500m en de 10km op het programma. De 1500 is echt niet mijn afstand, en ik was dus helemaal kapot na mijn reeks, waarin ik voorlaatste eindigde. Blijkbaar was onze reeks wel vrij snel, want ik haalde hiermee de 31e plaats in het klassement.

De 10km werd vrij laat op de avond gereden. De juiste plaats ken ik dus nog niet, dat is voor morgen. Het gevoel was wel heel goed. Ik kon 30 ronden (van de 50) heel vlot mee maar kreeg toen echt last van mijn ademhaling (gevolg van de 15OOm nog) waardoor ik het peloton moest laten rijden. Waarschijnlijk zit ik ook nog wel bij de eerste 30 want er hadden er al vrij veel moeten afhaken. Morgen meer.

Afzien in de reeksen van de 1500m

Geen opmerkingen: