zondag 1 juli 2007

Eerste weekend van de vakantie

Shoppen, skeeleren en etentje...

Eindelijk vakantie... Vrijdag op school nog heel wat verhuiswerk gedaan, maar dan uiteindelijk het schooljaar afgesloten met een gezellig etentje in de eetfabriek in Zelzate.

Zaterdagochtend dan de vakantie direct goed ingezet met een bezoekje aan de winkel van Fashion for Cycling. De solden waren er begonnen, en ik heb me eens goed laten gaan. Een wieleruitrusting van de nationale ploeg gekocht, en ook nieuwe SIDI-koersschoenen. Ik vind ze alvast superlekker zitten, en ze zien er nog goed uit ook!


Zaterdagmiddag dan skeelerwedstrijd in Nijkerk. Het sleuren met kasten en zware dozen deed duidelijk geen deugd. Ik voelde al in de opwarming dat ik er echt door zat, en na 20 minuten (aan een snelheid tussen 40 en 44 per uur) besloot ik het voor gezien te houden. Uitrusten is nu het belangrijkste. Even mijn lichaam wat energie laten opdoen.

Zondagmiddag dan nog een lekker etentje in Aardenburg gehad, samen met mijn ouders, en mijn zus. Onze beide partners mochten ook mee :-) Nu ben ik aan het inpakken voor een weekje avondsport aan de Boerekreek... De komende week mag ik daar 's avonds de kindjes vermaken, en overdag vooral mijn zin doen, en af en toe wat klusjes doen. Ideaal jobke om in de vakantiesfeer te geraken. Een verslagske van de week lees je hier dan wel...

Geen opmerkingen: