vrijdag 29 juni 2007

Vakantie

Eindelijk!!!!

Twee maanden lang genieten van een rustig leventje :) Hoewel er wel twee weekjes kamp bij zijn, en de rest van de tijd vrij sportief zal ingevuld worden is het toch helemaal anders als het schoolleven.
Morgen begin ik al met een skeelerwedstrijd in Nijkerk. Vermoedelijk zal het wel nog niks worden. Zware week achter de rug. Net op school nog drie klassen en "den bureau" moeten leeg halen en verhuizen, in verband met de bouwwerken, dus niet echt de ideale voorbereiding op nen koers.
Bij deze ook mijnen lieverd ne keer proficiat wensen, want ze is ook geslaagd voor alles. We gaan dus samen een schoon vakantie (oa. in Zwitserland) beleven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dank je lieverd!! Maar jij hebt ook wel een pluim verdiend hé na een jaar met een toch wel behoorlijk vol 'klasje'. Máár: vanaf nu twee (en voor mij drie) maanden genieten, genieten en nog eens genieten! Ik kijk al ongelooflijk uit naar Sankt Moritz: ons tentje, in de bergen, een lekker glaasje wijn, 'beetje' fietsen, luieren, skeeleren,... en nog zooo veel meer!

Bij deze wil ik jou ook nog eens bedanken voor al de steun tijdens dit toch wel moeilijk eerste jaar... Ik hou van je lieverd, voor altijd!!

Kus