maandag 9 juli 2007

Tour De France

en de rest van de vorige week...

't Weekje aan de Boerekreek viel in 't water.
Gelukkig enkel letterlijk. 't Was echt een leuke week, met een toffe bende kiendjes. Veel plezier gehad, wel beetje moe uit de week gekomen, dus besloten om de wedstrijd in Oldebroek links te laten liggen. Als ik dan achteraf hoorde had ik er geen spijt van.

Zaterdag dan nog eens met mijne lieverd naar Gent naar de solden geweest. De voorbereidingen voor de Tour al eens bekeken, en wat leuke dingetjes gekocht voor haar en voor mij ook...

Zondag ben ik dan een fietstochtje gaan maken me Giovanni. Da was tenminste het plan.. Als zijn nieuwe fiets eens geen lekke band na 15 km proberen we het nog eens later deze vakantie :-)

Vandaag was het dan zover. DE TOUR DE FRANCE!!! Deze ochtend eventjes, in het gezelschap van een Zwitser die zijn camper in Deinze gezet had, de laatste 15 km verkend. Jammergenoeg mochten we niet helemaal tot aan de streep rijden, maar de sfeer was wel al aanwezig langs het parcours en in Gent.
Deze middag zijn we dan de Zwitser nog eventjes goeiendag weesten zeggen, om dan aan de brug post te vatten waar we de renners een keer konden zien op en onder de brug. De reclamekaravaan, en het gevecht met de marginalen om de prulletjes konden we in 't droge bekijken. Toen de renners kwamen goot het, maar goed, het blijft de Tour, en daar kan je wel wat voor hebben. Enkele foto's hieronder:



Geen opmerkingen: