zondag 15 juli 2007

Ziekskes

Hopelijk niet al te lang meer...

Pff, tijdje geleden weer dat ik hier iets plaatste, maar ik heb dan ook niet te veel uitgestoken de afgelopen week. Ik voelde vorige week op training al, en zag het ook aan mijn hartslag, dat er iets niet klopte. Na de rotslechte wedstrijd in Ommen afgelopen dinsdag, waar ik maar twee ronden kon volgen, begon ik me dan echt wel slecht te voelen. Woensdag stond ik op met koorts, pijn aan de keel, aan het hoofd, en ademhalingsmoeilijkheden. De koorts is ondertussen al een paar dagen weg, maar de andere kwaaltjes blijven me irriteren. Gelukkig is er wel enige beterschap merkbaar, zodat woensdag vertrekken naar St. Moritz geen probleem zal zijn.
We hebben vrijdag nog het nodige materiaal aangekocht, oa een vuurtje en een gasfles met 5 kg gas (we're driving explosives :)
Ik hoop dat ik in St. Moritz ook minstens één keer hier een verslagje kan komen doen, dus hou mijn blogje maar in de gaten. Voor we vertrekken zal er vermoedelijk geen berichtje meer komen.
Ow ja, luister zeker naar het liedje rechts. Zaaaaaaaalig nummerke!!!

1 opmerking:

Huub80 zei

ai ai!
das minder!!

hopelijk is het uit uw lichaam en kunt ge vollenbak alles geven! ;)

zeg ik had en vraagske, die diavoorstelling van Picassa, waar heb je die future gevonden?! Ik kan dat maar nt ontdekken, alle, kheb nog nt echt gezocht ze maar ja.. :d:)