donderdag 21 juni 2007

Schaatsen

Nu Bart Veldkamp bekend gemaakt heeft dat hij Amerikaanse schaatscoach gaat worden is het voor mij ook de moment om mijn persoonlijk schaatsnieuws bekend te maken. Na een aantal winters aanmodderen wil ik deze winter iets intensiever gaan schaatsen. Het plan is om een vijftal marathons in Breda en/of Eindhoven mee te doen. In december zou ik ook het BK allround willen meedoen om mijn tijden op deze afstanden eens te bekijken, en hier ook wat verder in te gaan. Ik ga deze zomer alvast eens goede schaatsschoenen proberen te bemachtigen. Ik rijd op Maple messen, waar ik heel tevreden over ben, maar voorlopig kon ik nog niet het maximale er uit halen wegens te kleine, afgeleefde skeelerschoenen. Dit zijn de schaatsen waar ik graag mee zou rijden:
Maar dan met deze messen:

2 opmerkingen:

huub80 zei

pardon? meen je dat?!
alle, wijs! ;o)

tis niet iets voor mij denk ik, maar leuk dat je ook deze winter wat gaat trainen.. nu ben je helemaal niet meer te volgen.. Al moeten we dat wel nog eens testen, just kidding :o) ;o)

Sven Mallezie zei

Jaja, dat meen ik.
Ik heb al twee wedstrijden geschaatst de afgelopen jaren, marathons dan. Het schijnt dat mij dat nog redelijk lukt, dus ga eens kijken wat het geeft. Enkele marathons rijden eerst, en dan eind december op BK eens kijken welke tijden we kunnen rijden.

Enne, dat testje: anytime you want!! :)